Slovenský Valentín - romantická večera, parfum, sexi prádlo, koncert Bon Joviho
After party po Vianociach. Aj tak by sa dal charakterizovať sviatok všetkých zamilovaných - Valentín z pohľadu slovenského e-commerce. Prináša zvýšený dopyt po viacerých tovaroch a službách. Rastie záujem o romantické pobyty a večere, parfumy, či spodné prádlo, ale i zážitkové produkty ako napríklad koncerty hviezd.„Slováci si už Valentína osvojili", zhoduje sa trojica silných slovenských e-commerce spoločností - najširšieho e-shopu InterStore.sk, najväčšieho zľavového portálu ZlavaDna.sk a porovnávača cien Pricemania.sk. Potvrdzujú to aj posledné štatistiky.
Parfumy, pobyty a vstupenkyNa rozdiel od Vianoc je zvýšený predaj počas valentínskeho obdobia obmedzený na posledný týždeň pred sviatkom. „Najžiadanejším valentínskym artiklom sú jednoznačne parfumy, u ktorých denný predaj dosahuje vianočné čísla. Nárast sme zaznamenali pri last minute valentínskych pobytov (o 30 %), doslova ako horúce zemiaky sa predávajú vstupenky na koncerty tínejdžerského idola Justina Biebera (30.3., Viedeň), ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH