Snapchat hľadá zdroje príjmov, uvažuje o reklame
Snapchat, služba umožňujúca zasielanie videí a správ s krátkou životnosťou, bola v poslednom čase kritizovaná preto, že svojich používateľov vlastne zavádzala, pokiaľ ide o definitívne odstránenie správ po niekoľkých sekundách. Teraz Snapchat hľadá spôsoby, ako by mohol vyťažiť peniaze zo svojej aplikácie.
Preto spoločnosť so sídlom v Kalifornii zorganizovala stretnutie s inzerentmi a mediálnymi firmami, aby spolu rokovali o možnosti zavedenia reklám do videí a správ. Predmetom diskusie je najmä služba Snapchat Discovery, v ktorej by sa mal objavovať sponzorovaný obsah. Snapchat Discovery by mal ponúknuť krátke správy pre používateľov, ako aj videoklipy z televíznych relácií a filmov. Spustiť by sa mal v novembri.
Snapchat má v súčasnosti asi 30 miliónov používateľov (z toho 16 miliónov pribudlo vlani), ktorí denne odošlú 500 miliónov fotografií a videí. Vlani odmietol trojmiliardovú akvizičnú ponuku Facebooku. Preto je trochu prekvapujúce, že spoločnosť hľadá možnosti, ako gene ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH