Spokojný zákazník, kvalitný produkt a kooperujúci pracovný tím - ako to docieliť?
Špeciálny projekt
V súčasnosti je cieľom IT spoločností využívať agilné metodológie pri vývoji produktov. Pritom mnoho ľudí na rôznych pozíciách vo firmách nemá jasnú predstavu o tom, čo si pod touto metodológiou predstaviť.
Synonymom slova „agilný” je najčastejšie „flexibilný”. „Byť agilný znamená uvítať zmeny a nebrániť sa im, vnímať ich ako výzvu. Byť agilný v biznise znamená byť zameraný na produkt - tvoriť ho podľa potrieb zákazníka a nie podľa seba,” opisuje Lukáš Sendrei, agile coach v spoločnosti T-Systems Slovakia.
Reflektovanie doby
Agile v sebe zahŕňa metodológie, postupy a princípy pre manažment vývoja produktu, ktoré reflektujú dobu a reagujú na aktuálne požiadavky zákazníka. Potreba flexibility a otvorenosti je výsledkom potrieb trhu, meniacej sa doby, inovácií aj ľudského potenciálu.
„Opakom agilného prístupu je dlhá čakacia doba, od prijatia zákazníkových požiadaviek až po dodanie vyvinutého finálneho produktu. Byť agilný znamená naozaj rýchle reagovať na požiadav ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH