Správa o reklame počas udeľovania cien academy awards za posledných 10 rokov
85. odovzdávanie cien Academy Awards, inak známe aj ako odovzdávanie Oscarov, budú aj tento rok sledovať milióny divákov, ktorí sú zvedaví na to, kto tento rok vyhrá, čo bude mať kto oblečené a či bude tohtoročný moderátor galavečera lepší ako ten minuloročný. Vybraná skupina zadávateľov zameraná na zisk, zaplatí značnú sumu za to, aby bola ich obchodná značka súčasťou programu a aby oslovila cielených zákazníkov (divákov) - publikum, ktorému výrazne dominujú ženy.Spoločnosť Kantar Media, do ktorej patrí aj sektor Media Intelligence agentúry TNS Slovakia, pripravila prehľad o reklame počas udeľovania cien Academy Awards. Trendy posledných rokov poukazujú na vzostup cien reklamy a príjmov z reklamy; rastúci počet premiériových zadávateľov reklamy počas televízneho vysielania a rôzne digitálne taktiky médií smerujúce k vytvoreniu záujmu o obsah súvisiaci s udeľovaním Oscarov, ktoré sa tiež využívajú na zacielenie oscarových fanúšikov.
Cena za reklamuPriemerná cena za 30-sekundový reklam ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH