S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Správa o reklame počas udeľovania cien academy awards za posledných 10 rokov

0
85. odovzdávanie cien Academy Awards, inak známe aj ako odovzdávanie Oscarov, budú aj tento rok sledovať milióny divákov, ktorí sú zvedaví na to, kto tento rok vyhrá, čo bude mať kto oblečené a či bude tohtoročný moderátor galavečera lepší ako ten minuloročný. Vybraná skupina zadávateľov zameraná na zisk, zaplatí značnú sumu za to, aby bola ich obchodná značka súčasťou programu a aby oslovila cielených zákazníkov (divákov) - publikum, ktorému výrazne dominujú ženy.Spoločnosť Kantar Media, do ktorej patrí aj sektor Media Intelligence agentúry TNS Slovakia, pripravila prehľad o reklame počas udeľovania cien Academy Awards. Trendy posledných rokov poukazujú na vzostup cien reklamy a príjmov z reklamy; rastúci počet premiériových zadávateľov reklamy počas televízneho vysielania a rôzne digitálne taktiky médií smerujúce k vytvoreniu záujmu o obsah súvisiaci s udeľovaním Oscarov, ktoré sa tiež využívajú na zacielenie oscarových fanúšikov. Cena za reklamuPriemerná cena za 30-sekundový reklam ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať