Starajte sa o dáta aj počas home office
Obdobie utlmených podnikových aktivít, spojené s prácou z domu, môže tvoriť ideálnu príležitosť na upratanie a zefektívnenie interných procesov, na ktoré počas plnej prevádzky neostáva čas a voľné zdroje. Jedna z hlavných oblastí, na ktorú treba sústrediť voľné kapacity a pripraviť tak stabilnú pôdu na obnovenie procesov po oživení trhu, je oblasť dátového manažmentu, zahŕňajúca technológie, procesy a opatrenia, ktorých zmyslom je zabezpečenie životného cyklu dát tak, aby prinášali čo najvyšší úžitok.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Spoločnosti majú príležitosť zamyslieť sa nad efektivitou často narýchlo vytvorených dátových zdrojov, nastavením dátových tokov, ich využiteľnosťou a venovať sa hlavne ich vyčisteniu a konsolidácii v čase, keď zmeny neohrozia plnú prevádzku, prípadne sa treba spoliehať viac na získané dáta než na osobné stretnutia a dohody.
Ako zabezpečiť ideálnu komunikáciu vývojových IT tímov s vlastníkmi dát?
Za bežných podmienok IT oddelenie mapuje dátové zdroj ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH