Študentská súťaž 2014
IAB Slovakia aj tento rok hľadá najlepšiu záverečnú prácu na tému Internet ako reklamné médium! Ide v poradí už o 5. ročník študentskej súťaže, ktorá vyberie najkvalitnejšie bakalárske, diplomové alebo ročníkové práce.
Našim cieľom je vzbudiť a podporiť záujem študentov vysokých škôl o skúmanie problematiky internetu, so zameraním na jeho uplatnenie ako reklamného média. Zároveň študentov chceme motivovať k vyhľadávaniu nových, inovatívnych riešení v tejto oblasti.
Prihlásiť sa môže každý študent, ktorý úspešne prácu obhájil v príslušnom akademickom roku. Záverečná alebo ročníková práca sa musí tematicky dotýkať internetu ako reklamného média, resp. ako komunikačného nástroja. O tom, či práce spĺňajú kritériá súťaže, a ktoré práce sa dostanú na shortlist najlepších, rozhodne odborná porota v zložení:
Andrej Blanárik- Zakladateľ a spolumajiteľ portálu Zdravie.sk a spoločnosti SandingMiroslav Majoroš - Head of Interaction v spoločnosti GroupMMarek Jakubovie - Digital Planning Directo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH