Štvorkárov je už viac ako pol milióna, najaktívnejší sú večer
Len dva roky a dva mesiace stačili mobilnému operátorovi 4ke na to, aby presvedčil pol milióna zákazníkov o benefitoch svojej ponuky volaní za výhodné ceny v spojení s rýchlym a kvalitným mobilným pripojením na internet. Po tom, čo včera do radov Štvorkárov pribudol päťstotisíci zákazník, pozreli sme sa na to, ako vyzerá typický zákazník najmladšieho operátora.
Väčšina zákazníkov 4ky zjavne oceňuje výhodné ceny volaní a SMS. „Vysvetlenie je jednoduché - od príchodu na trh sme nezmenili cenu za minútu volania a SMS, ktorá je stále iba 4 centy a to ako doma, tak v celej EÚ. Naopak, po tretej minúte si Štvorkári medzi sebou volajú zadarmo a kredit im nikdy neprepadne,“ vysvetľuje výhody ponuky operátora jeho obchodný riaditeľ Ján Mrva.
Pozreli sme sa na to, kedy je hlasová prevádzka v 4ke mimoriadne čulá. „Priemerný hovor v našej sieti trvá minútu a 54 sekúnd. Štvorkári cez pracovné dni najviac telefonujú medzi štvrtou a piatou popoludní a potom ešte medzi siedmou a ôsmou hodinou veče ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH