Sú počítačové hry budúcnosťou mladých ľudí?
Gaming ako voľnočasová aktivita je výsledkom vývoja spoločnosti a technológií. Podobne ako šach, aj počítačové hry vedia rozvíjať schopnosti človeka.
Popularita hrania počítačových hier rastie, v posledných rokoch je najväčším segmentom zábavného priemyslu práve ten herný. Už dnes odborníci predpovedajú, že vývoj hier má najväčší potenciál rastu. Na tému Gaming - cesta k digitálnym zručnostiam a kariérnemu štartu prebiehali 13. februára 2020 raňajky s novinármi v Maribo café v Košiciach.
Stav herného priemyslu na Slovensku
„Herný priemysel ukazuje každoročne dvojciferný rast, čo sa týka objemu. V najbližších rokoch bude so zlepšovaním technológií herný priemysel len akcelerovať svoj rozvoj a penetráciu trhu. Bohužiaľ, Slovensko aj Košice sú v tejto oblasti pozadu,” hodnotí Peter Nagy, riaditeľ Games Farm, vývojárskeho štúdia v Košiciach.
Môžu za to podľa neho nedostatky v oblasti vzdelávania, podpory podnikania a investícií. „Pomaly dochádza k výraznému zlepšeniu vďaka aktivitám s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH