Trojhlavé draky, odvážni rytieri, hladní ľudožrúti či jednookí piráti. Takto vznikali spoty z vašej obývačky pre 365.bank
Niekoľko dní príprav, hodiny poctivého natáčania, slnko aj mráz, no predovšetkým dobrá nálada a zábava. Aj takto vyzeralo natáčanie videí do reklamy 365.bank, ktorého sa chopili bežní ľudia počas karantény vo svojich obývačkách alebo záhradách. Celkovo sa do výzvy vyrobiť spoty pre 365 banku zapojilo vyše 70 rodín a kamarátov. Prinášame vám pohľad do zákulisia príprav, na stavbu kulís, výrobu masiek a výborné herecké výkony dospelých aj detí, a to očami hlavných aktérov.
Už tretí týždeň môžete na televíznych obrazovkách sledovať reklamy z vašej obývačky. Koronavírus totiž spravil 365 banke škrt cez plán natočiť nové spoty, a tak sa tejto úlohy chopili bežní ľudia. Reakcie na výzvu, ktorú adresovala verejnosti, nedali na seba dlho čakať. Prvé výsledky sa dostavili už po pár dňoch.
Dokopy vybrala 365 banka spolu s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett 11 videí, ktoré odvysiela v televízii. Za dvanásty spot pritom môže tento týždeň hlasovať prostredníctvom Youtube kanála aj verejnosť. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH