Technická podpora spoločnosti TP-LINK zavádza slovenskú telefónnu linku
Spoločnosť TP-LINK, celosvetový dodávateľ domácich a SOHO sieťových produktov, zavádza v rámci skvalitňovania svojich služieb dostupnosť technickej podpory pre slovenských zákazníkov a partnerov na novom telefónnom čísle.
Zatiaľ čo doteraz museli partneri a zákazníci volať na českú hotline, od 10. 3. 2014 sú im operátori k dispozícii na slovenskom čísle +421 299 990 060, kde sa môžu obracať so svojimi otázkami a požiadavkami. Telefónna linka je v prevádzke v pracovných dňoch vždy od 9 do 17 hodín.
Technickú podporu je možné kontaktovať tiež prostredníctvom e-mailových adries podpora@tplinkpartner.cz alebo support@tplinkpartner.cz. Prvá odozva na e-maili je garantovaná najneskôr do 24 hodín.
Rozsah služieb a poradenstiev poskytovaných technickou podporou na slovenskom telefónnom čísle je totožný s tým, čo poskytuje česká centrála.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH