Trendy mobility - pohľad BMW Group.
Na základe vlastných interných informácií, ktoré sa prepojili s výsledkami výskumov rôznych inštitúcií, vytvorila BMW Group detailnú predstavu o budúcnosti, o transformácii v sociálnej rovine, s ktorou súvisí aj zmena ľudských potrieb. BMW Group silno verí v to, že individuálna mobilita zostane hlavnou potrebou ľudstva.
Transformácia a vízie.
Zvolením hlavného motta osláv sto rokov BMW Group THE NEXT 100 YEARS vznikol určitý paradox: ďalších 100 rokov nemožno predpovedať. Nedokážu to vedci, politici ani ekonomickí stratégovia. Avšak napriek tomu existuje niekoľko hodnoverných prognóz budúceho vývoja založených na mnohých údajoch a faktoroch. Na základe ich rozsiahlej analýzy si BMW Group vytvorila svoju vlastnú víziu sveta budúcnosti. Spoločnosť sa zamerala na hlavné otázky a trendy, ktoré ovplyvnia nielen osobnú dopravu, ale aj naše každodenné životy a spôsob práce. Cieľom BMW Group je predstaviť maximálne komplexný pohľad na nasledujúce dve až tri desaťročia, založený na odborných ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH