Väčšina Slovákov preferuje pri nakupovaní anonymitu
Väčšina slovenských zákazníkov si chce chrániť svoje súkromie a nerada poskytuje o sebe obchodníkom príliš veľa informácií. Ľuďom prekáža najmä zneužívanie osobných údajov na reklamné účely, vnucujúci sa predajcovia či ponuky zle predajného tovaru. Zároveň však celý rad nakupujúcich pripúšťa, že predajca by mal byť o výrobkoch dobre informovaný a mal by vedieť poradiť. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Mastercard pri príležitosti vyhlásenia súťaže Mastercard Obchodník roka 2016.
„Mať pri nakupovaní voľnú ruku by Slováci uvítali. Takmer dve tretiny z nich by chceli nakupovať tovar bez priamej účasti obchodníka, ktorú často vnímajú ako zásah do súkromia,“ povedal Josef Machala, Mastercard Rewards Program Leader. „Na druhej strane však väčšina ľudí zároveň očakáva, že je obchodník dobre informovaný o ponúkanom tovare a dokáže kvalitne poradiť, ak o to zákazník prejaví záujem,“ dodal Machala. Najmä v menších predajniach či špecializovaných obchodoch, ktoré zákazník navštevuje pravidelne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH