Vianočné trendy on-line nakupovania pre rok 2017
Doručenie na poslednú chvíľu, väčšie objednávky a nákupy z mobilov
On-line obchodníci a marketingoví špecialisti sa na predvianočnú sezónu začínajú chystať už počas leta či začiatkom jesene, zvažujú reklamné stratégie aj cenovú politiku. Štúdia spoločnosti CJ Affiliate, ktorej partnerom je slovenská a česká affiliate sieť VIVnetworks.com, podrobne analyzuje lanskú vianočnú sezónu a predpovedá trendy pre tú tohtoročnú. E-shopom môžu tieto informácie pomôcť s optimalizáciou predaja pre tohtoročné Vianoce.
Odhaduje sa, že vlani bol v USA už každý 10. darček kúpený on-line. Krivky predajov taktiež ukazujú, že zákazníci považujú za samozrejmosť zľavové akcie konané už tradične pri príležitosti tzv. Black Friday (tohto roku 24. novembra) a Cyber Monday (pondelok nasledujúci po Black Friday, tohto roku 27. novembra), kedy objemy realizovaných predajov vyskakujú strmo nahor. Cyber Monday bolo vlani dňom, kedy sa uskutočnilo vôbec najviac on-line objednávok, a týždeň predchádzajúci Cyber Mond ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH