Zákazníci stále viac dôverujú e-shopom. Okrem ceny a kvality rozhoduje aj rýchlosť a dobu dodania
Zo štatistík Zásielkovňa.sk, SAEC a ďalších spoločností vyplýva, že zákazníci na Slovensku stále väčšmi dôverujú on-line nakupovaniu. Oceňujú široký výber, pohodlné prezeranie z domu, alebo smartfónu a tiež lepšie ceny, ako v kamenných obchodoch. Stúpa tiež využívanie služieb komfortného doručenia a vyzdvihnutia v blízkosti bydliska.
Podľa prieskumu SAEC a Nielsen Admosphere (realizovaný bol v období 28.5.2017 – 4.6.2018) až 94 % respondentov, ktorí za posledný rok nakúpili na internete, malo s nákupom pozitívnu skúsenosť. Okrem ceny a kvality ponúkaného tovaru (služby), 15 % opýtaných považuje za rozhodujúci faktor pri nákupe rýchlosť a dobu dodania. Dôležitým atribútom, ktorý zákazník zohľadňuje pri výbere on-line predajcu, je možnosť osobného vyzdvihnutia zásielky, napríklad cestou z práce, alebo v blízkosti svojho bydliska.
Dôkazom stúpajúcej dôvery v e-commerce, je výška útraty. Tí, ktorí nakúpili za tento rok na internete, v e-shopoch minuli najčastejšie medzi 201-500€, ale ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH