CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Ženy na internete nakupujú častejšie, ale muži minú viac

Tlačové správy
0
Slováci si obľúbili nakupovanie v e-shopoch najmä pre široký výber sortimentu, komfort nakupovania a doručenia. Ženy nakupujú o čosi častejšie ako muži, no muži dokážu minúť oveľa viac. Ťažiskovým obdobím nakupovania sú Vianoce a tento rok budú obchodníci opäť prepisovať štatistiky tržieb. Čo bude hitom Vianoc? Prvé trendy už sú známe a nie je prekvapením, že to budú „chytré“ hračky a elektronika. On-line utratíme 201 – 500 eur ročne Celoročný obrat e-commerce na Slovensku dosiahol za minulý rok takmer jednu miliardu eur a nakupovanie cez internet medziročne stúpa dvojciferným tempom, o 15 %. Z obsiahleho prieskumu Nielsen Admosphere pre SAEC* vyplýva, že ženy nakupujú na internete o čosi častejšie a viac ako muži. Z tých, ktorí nakupujú v internetových obchodoch realizovalo za posledných 12 mesiacov desať a viac nákupov 28 % mužov a 34 % žien. V rozmedzí celkovej útraty 101 až 501 eur ročne sa ženy vyrovnajú mužom, no muži častejšie realizujú nákupy nad 501 eur (16 ku 13) a nad 1000 ...

Zásielkovňa

Všetky autorove články
prieskum online nakupovanie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať