Zlatý klinec 2014 – Telekom má najkreatívnejšiu kampaň a je klientom dvadsaťročia
V piatok večer ocenili v bratislavskom Istropolise už po 20-krát najlepšie slovenské reklamy a reklamné agentúry. Porota súťaže Zlatý klinec 2014 udelila spolu 16 najvyšších ocenení - Zlatých klincov, okrem toho 16-krát striebro a 26-krát bronz. Telekom si celkovo odniesol tri Zlaté, štyri Strieborné a tri Bronzové klince.
V kategórii Televízna reklama pre komerčné produkty a služby zvíťazil reklamný spot "Ježiško", ktorý bol súčasťou reklamnej kampane Telekomu "Pravé Vianoce" z dielne MUW Saatchi & Saatchi. Agentúra za túto kampaň získala zároveň Strieborný klinec v kategórii Kampaň.
Telekom získal aj ocenenie za najkreatívnejšiu kampaň roka - je ňou kampaň „Pred 100 rokmi by boli hviezdy", ktorú pre operátora pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Kampaň vznikla pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich a niesla sa v štýle nemého filmu 20. rokov minulého storočia. Spolu získala až päť klincov - dva Zlaté, dva Strieborné a jeden Bronzový (TV spot).
Telekom si tie ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH