mBank, ako prvá banka na Slovensku, spustila elektronické služby k svojim produktom
mBank prostredníctvom nového elektronického Centra žiadostí približuje, ako by mali vyzerať bankové služby budúcnosti. Jej klientov už nečaká cesta do pobočky banky, ani státie v radoch. Po novom si oficiálne žiadosti, potvrdenia či bankové referencie vybavia priamo cez svoje internetové bankovníctvo, a to odkiaľkoľvek. Doručenie originálov dokumentov prostredníctvom pošty je pritom bezplatné.
mBank sa zapája do digitalizácie spoločnosti a rozširuje svoje služby, ktorými uľahčuje život svojim klientom. Tí majú odteraz možnosť požiadať banku o desiatky bankových dokumentov elektronicky. Ide pritom o doklady, ktoré môžu potrebovať pri riešení svojich pracovných, alebo osobných záležitostí. Príkladom môže byť potvrdenie o splatení pôžičky, potvrdenie o vlastníctve úverového produktu alebo banková referencia. Nové elektronické riešenie výrazne skracuje čas na získanie týchto formálnych náležitostí.
„Slovensko posledné roky žije zavádzaním elektronických formulárov, žiadostí a potvrdení. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH