S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

ASSEMBLER pod Windows: Systémové informácie III. (26. časť)

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Tentoraz budeme pokračovať opisom funkcií API, ktoré sa používajú na získavanie systémových informácií. Praktický príklad nájdete na www.pcrevue.sk v sekcii Programujeme – Assembler pod Windows. SetVolumeLabel Windows NT Win 95 Win32s Lib Include Áno Áno Nie kernel32.lib kernel32.inc Funkcia SetVolumeLabel umožňuje nastaviť označenie danej jednotky na špecifikovanú hodnotu. Syntax: BOOL SetVolumeLabel, LPCTSTR lpRootPathName, LPCTSTR lpVolumeName             LPCTSTR lpRootPathName: Ukazovateľ na reťazec zakončený nulou, ktorý obsahuje meno cesty koreňového adresára jednotky média, ktorého názov sa má nastaviť. V prípade, ak je tento parameter NULL, použije sa médium aktuálneho adresára procesu. LPCTSTR lpVolumeName: Ukazovateľ na reťazec zakončený nulou, ktorý obsahuje nové meno média. Ak je táto hodnota NU ...

Peter Gašparovič

Všetky autorove články
ASSEMBLER

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať