S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

ASSEMBLER pod Windows: Systémové informácie IV. (27. časť)

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál  V tejto časti si dokončime opis funkcií API, ktoré sa pou_ívajú na nastavovanie systémových informácií. Praktický príklad – ako inak – nájdete na www.pcrevue.sk v sekcii Programujeme – Assembler pod Windows. _ SPI_ICONHORIZONTALSPACING _ – Nastaví šírku priestoru ikony. Parameter uiParam špecifikuje počet obrazových bodov horizontálneho priestoru medzi ikonami. _ SPI_ICONVERTICALSPACING _ – Nastaví výšku priestoru ikony. Parameter uiParam špecifikuje počet obrazových bodov vertikálneho priestoru medzi ikonami. _ SPI_LANGDRIVER _ – Nepou!ité (not implemented). _ SPI_SCREENSAVERRUNNING _ – Iba pre Windows 95: pou!íva sa interne; aplikácie nemô!u pou!i- tento príznak (flag). _ SPI_SETACCESSTIMEOUT _ – Nastaví štruktúru ACCESSTIMEOUT, ktorá opisuje periódu časového zdr!ania spolu s vlastnos-ami prístupu (accessibility features).   Parameter pvParam musí ukazova- na dáta ACCESSTIMEOUT, ktoré sa majú nastavi-. Štru ...

Peter Gašparovič

Všetky autorove články
ASSEMBLER

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať