ASUS Česko a Slovensko spúšťa OLED kampaň. Dôraz kladie na zdravotné benefity tejto technológie v notebookoch
Spoločnosť ASUS postupne uvádza na slovenský trh notebooky s OLED displejmi a nadväzuje tak na celosvetovú stratégiu značky v roku 2021. Zároveň spúšťa komunikačnú kampaň zameranú na rozšírenie povedomia o problematike škodlivého modrého svetla (tzv. blue light), ktoré vyžarujú klasické displeje a obrazovky. Kampaň edukatívnym spôsobom upozorňuje na zdravotné benefity využívania OLED displejov a ich schopnosť redukovať modré svetlo až o 70 %. ASUS v tejto súvislosti spojil sily s českým svetelným expertom Hynkom Medřickým. Ten sa stal konzultantom a ambasádorom kampane, ktorá vyvrcholí 29. marca 2021 online panelovou diskusiou s Medřickým a ďalšími expertmi.
ASUS oznámil nový rad notebookov ZenBook s OLED displejmi na digitálnej výstave CES 2021. Tieto panely dokážu vykresliť dokonalú čiernu farbu a živšie farby na displeji, avšak OLED prináša aj nemenej dôležité zdravotné benefity. ASUS preto nadviazal spoluprácu s Hynkom Medřickým, českým svetelným expertom a vynálezcom prokognitívn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH