Ako nám inovácie uľahčili bankovanie počas karantény? Korona mnohých donútila siahnuť po mobilných aplikáciách
Požiadavka na obmedzenie sociálnych kontaktov počas koronakrízy a snaha o ochranu zdravia našich rodín nás motivovala čo najviac obmedziť nakupovanie a návštevy inštitúcií, medzi ktoré patria aj banky. Prax ukázala, že na riešenie bankových záležitostí a svojho denného bankovníctva si klient úplne vystačí so svojou mobilnou aplikáciou. Dokonca je to oveľa komfortnejšie a bezpečnejšie vzhľadom na úplnú elimináciu fyzického kontaktu. Vďaka mobilným bankám dnes vybaví človek od založenia účtu cez sporenie až po načerpanie pôžičky všetko vo svojom smartfóne a bez potreby návštevy pobočky alebo telefonického kontaktu s bankou. Prakticky by sme mohli povedať, že má celý svoj daily banking doslova pod palcom. Technológie pritom uľahčili fungovanie nejednému človeku aj počas korona karantény.
„Novou funkcionalitou v aplikácii, ktorú sme doplnili ešte pred koronavírusom, je možnosť rozdeliť platbu za účet alebo vypýtať peniaze za nákup. Stala sa pritom veľmi užitočnou v časoch, keď pl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH