Koronakríza potvrdila dôležitosť inovácií v bankovníctve
Banky dlhodobo a cieľavedome vychovávajú svojich klientov, aby sa snažili maximálne obmedziť platenie v hotovosti a aby kamenné pobočky navštevovali, len ak je to skutočne nevyhnutné. Rôznym spôsobom nás motivujú, aby sme si všetko potrebné vrátane zriadenia účtu či žiadosti o úver vybavili cez internet alebo z mobilnej aplikácie. Preto sa v čase koronakrízy ukázalo, že bankový sektor je na situáciu tohto typu, keď sme viac než inokedy odkázaní na moderné digitálne technológie, veľmi dobre pripravený. Nemáme na mysli finančné rezervy, ale digitalizáciu procesov predovšetkým na komunikáciu s klientmi. V porovnaní napríklad so školstvom, štátnou či verejnou správou a aj mnohými firmami sú na tom banky, čo sa týka aplikácie IT inovácií, veľmi dobre. Zatiaľ čo v mnohých odvetviach sa o digitalizácii len veľa hovorí, prípadne sa prijímajú nie príliš koncepčné heterogénne riešenia, bankový sektor môže byť v tomto ohľade vzorom. Digitalizácia umožňuje bankám zjednodušovať a zrýchľovať interné ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH