Ako robiť biznis na sociálnych sieťach
Ten, kto nie je na sociálnych sieťach, ako keby neexistoval. No na ktorých sociálnych sieťach by ste mali byť a čo vám môžu priniesť?
Začnem pravdepodobne tým najdôležitejším. Žiadna sociálna sieť nebola vytvorená ako predajný kanál, ale ako vyplýva už z názvu, slúži na interakcie medzi používateľmi, prípadne ak sa pozeráme z pohľadu firmy, na komunikáciu a interakciu medzi zákazníkom, či už existujúcim, alebo potenciálnym, a vašou značkou. Prvá dôležitá vec, ktorú si treba uvedomiť, je teda to, že sociálne siete nie sú predajný kanál, ale slúžia na „branding“. Musíte však vedieť, kto je vaším zákazníkom a na ktorých sieťach ho môžete nájsť, aby ste vedeli efektívne investovať finančné prostriedky.
Viete, aké sociálne siete použiť pri vašom biznise?
Začneme pravdepodobne najrozšírenejšou sieťou, ktorou je Facebook. Ten sa postupne vyvinul zo sociálnej siete pre tínedžerov na sociálnu sieť, na ktorej komunikujú prevažne značky. Na Facebooku je okolo 2 miliárd registrovaných používate ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH