Analýza: Americké médiá spomínali Trumpa dvakrát viac ako Clintonovú
Donald Trump mal v období od januára 2015 až do 6. novembra 2016 o takmer sto percent viac mediálnych zmienok, ako Hillary Clintonová. Vyplýva to z mediálnej analýzy americkej softvérovej spoločnosti Qlik, ktorá monitorovala šesticu najväčších amerických médií (CNN, Fox News, MSNBC, Al Jazeera, Bloomberg a Comedy Central). Analýza odhalila že republikán D. Trump zaznamenal v uvedenom období 1,162 milióna mediálnych zmienok, pričom demokratická kandidátka Hillary Clintonová 616 tisíc.
Tieto informácie zverejnila americká softvérová spoločnosť Qlik prostredníctvom svojej aplikácie analyzujúcej predvolebné kampane prezidentských kandidátov. Jednoduchá a verejne dostupná appka ponúka okrem počtov mediálnych zmienok aj ich prehľad v čase – teda v ktorých fázach kampane mali kandidáti najnižší, resp. najvyšší počet zmienok. Aplikácia okrem toho ponúka analýzy kľúčových slov, ktoré kandidáti použili počas troch rozhodujúcich predvolebných debát. Odhaľuje aké slová kandidáti používali najčast ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH