Aplikácia Front má ambície nahradiť a prekonať Outlook. Finančné zdroje na to má
Aplikácia na podnikovú komunikáciu Front získala investíciu vo výške 66 miliónov dolárov od skupiny investorov pod vedením Sequoia Capital a DFJ.
Front integruje rôzne komunikačné kanály tímu, ako je e-mail, čet, hlasové hovory a notifikácie do jednej platformy. V súčasnosti používa tento softvér viac ako 2500 firiem, medzi zákazníkov patria napr. aj Shopify, Convoy, HubSpot a ďalší. V roku 2017 spracoval Front dovedna viac ako 350 miliónov e-mailov a četových správ.
„Veľa firiem už sľubovalo riešenie, ktoré prekoná e-mail. My sa však sústreďujeme na to, aby sme ho urobili viac kolaboratívnym,“ povedala Mathilde Collinová, CEO spoločnosti. „E-mail je stále primárny spôsob, ako firmy fungujú. Pracovníci strávia denne viac ako šesť hodín pri e-mailoch a kontrolujú svoje schránky 74-krát denne. Tým, že všetkých spolupracovníkov, aplikácie a informácie zjednotíte do inboxu, umožňujeme tímom efektívnejšiu spoluprácu.“
Polovica denne aktívnych používateľov aplikácie Front využíva na spr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH