Komentár: Prečo sa inteligentným hodinkám nedarí?
Smart hodinky ako produktová kategória zlyhali, pretože ich výrobcovia ako Apple, Samsung a ďalší urobili veľkú chybu. Ponáhľali sa s uvedením svojich výrobkov na trh ešte prv, než bola technológia pripravená, a nezamerali sa v prvom rade na podniky. Začali so spotrebiteľskými modelmi, no malo to byť naopak.
Pred tromi rokmi sa očakávalo, že z inteligentných hodiniek sa stane prosperujúci segment trhu s elektronikou. Namiesto toho sa tieto zariadenia obmedzili na zobrazovanie notifikácií zo smartfónov a monitorovanie kondície.
Motorola už opustila trh inteligentných hodiniek, neskôr ju nasledoval Pebble a následne urobil to isté Jawbone. Spoločnosť Fitbit predala vlani o 2,3 milióna zariadení menej v porovnaní s rovnakým štvrťrokom predchádzajúceho roka.
Keď Google spustil pred takmer tromi a pol rokom Android Wear, otvorenú platformu pre akúkoľvek spoločnosť vyrábajúcu smart hodinky, stal sa z neho miláčik trhu. No dnes na ňom už dominuje Apple SmartWatch, bežiaci na proprietárnom ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH