BMW i3 120Ah / Stálica, ktorá vás odvezie ďalej
BMW i3 sme u nás naposledy recenzovali v minulom roku vo verzii i3S REX, ktorá bola vybavená batériou s kapacitou 33,2 kWh (94 Ah) a prídavným benzínovým generátorom REX na predĺženie dojazdu. Písmeno S v názve znamená, že ide o športovú úpravu, ktorá má mierne zvýšený výkon motora. Tentoraz nám na test dorazila úplne nová verzia bez S, ale s väčším akumulátorom s kapacitou 42,2 kWh (120 Ah). Zväčšená kapacita akumulátora je takisto najväčšia novinka tohto modelu. K tomu sa však ešte vrátime.
Pre tých, ktorí našu recenziu i3S nečítali, iba krátke zhrnutie. BMW i3 je v oblasti elektromobilov výnimočný model. Jeho koncept bol predstavený už v roku 2011 a do sériovej výroby sa prvá verzia dostala v roku 2013. Konštrukcia vozidla spočíva na hliníkovom šasi, ktoré nesie batériu, zavesenie náprav aj elektromotor umiestnený na zadnej náprave. Karoséria je vyrobená z karbónového kompozitu, ktorý má nízku hmotnosť a vysokú pevnosť. i3 bol od začiatku vyvíjaný ako elektromobil a spolu so športo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH