Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pre Slovak Telekom
Spoločnosť Cleverlance Enterprise Solutions prispela k nasadeniu ngCRM v spoločnosti Slovak Telekom reintegráciou produktu People @work. Dôvodom reintegrácie CRM celej skupiny Deutsche Telekom, ktorej je Slovak Telekom členom, bolo vytvorenie jednotného systému starostlivosti o zákazníkov a evidenciu ich objednávok naprieč všetkými prenosovými technológiami, fixnými i mobilnými.
Pretože Cleverlance už dlhodobo podporuje a rozvíja pre Slovak Telekom riešenie pre workforce management - produkt People At Work (P@W), bola Cleverlance prizvaná aj k tomuto projektu. Najväčší multimediálny operátor na Slovensku Slovak Telekom pôvodne používal CRM systém Siebel 6.3, ktorý bol integrovaný aj so systémom P@W. V nadväznosti na rozhodnutie spoločnosti Slovak Telekom prejsť zo Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bolo nutné upraviť celý rad business procesov a implementovať zmeny takmer vo všetkých IT systémoch, a to aj P@W.
Projekt zmeny CRM, vrátane nadväzujúcich business procesov, začal v polovici rok ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH