ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

„Power of Laughter” (Sila smiechu) - Viacom a GfK spájajú sily

Tlačové správy
0
Viacom International Media Networks (VIMN), divízia spoločnosti Viacom Inc., zverejnila zistenia svojho najnovšieho prieskumu nazvaného „Power of Laughter" (Sila smiechu). Jedná sa o dvojfázovú štúdiu realizovanú vo viacerých krajinách, ktorej druhú fázu zabezpečovala spoločnosť GfK, ktorá je globálnym dodávateľom v oblasti prieskumu trhu. Štúdia zahŕňala celkom 12 krajín, a kým v prvej fáze skúmala dopad smiechu na duševnú pohodu ľudí, v druhej fáze sa venovala skúmaniu, o koľko sa zvýši zapojenie divákov do programu, keď sledujú humorný alebo zábavný obsah. Druhú fázu prieskumu zabezpečovala GfK pomocou vlastného oceneného nástroja GfK EMO Scan, ktorý sleduje jemné pohyby tváre a rozpoznáva emocionálne reakcie ľudí na vizuálne stimuly.Pozrite sa na video predstavujúce hlavné výsledky prieskumu na stránkach VIMN. Christian Kurz, Vice President of Research, Insights & Reporting VIMN, hovorí: „Rozhodli sme sa pre GfK, pretože je to spoločnosť, ktorá je schopná realizovať viacvrstvov ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať