O2 firemným zákazníkom ruší rámcovú zmluvu a zavádza prehľadné zľavy
O2 opäť ide proti prúdu a tentokrát prináša novinky pre firemných zákazníkov. Svoju ponuku prispôsobuje aktuálnym požiadavkám a presadzuje férovosť v ponuke pre firemných zákazníkov. Počnúc dnešným dňom O2 ruší rámcovú zmluvu a pokuty za nedosiahnutie dohodnutého minimálneho obratu. Zavádza prehľadný systém výhod, založených na princípe čím vyššia spotreba, tým väčší benefit.
„Dopyt zákazníkov sa mení a tak prinášame ponuku, s ktorou bude ich podnikanie pohodlnejšie. Potvrdzujeme tým našu snahu ísť ďalej na ceste férovosti a transparentnosti," uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2. „Podnikanie s O2 sa stáva pohodlnejším. Zrušili sme rámcovú zmluvu, čo znamená viac slobody a menej výdavkov. Princípy benefitov, ktoré sme priniesli s programom O2 Moja Firma, teraz prinášame na úroveň celého zákazníka a všetkých našich služieb, ktoré firemný zákazník využíva." doplnila Jamrichová.
Podnikanie s O2 bez bariér a zbytočných podmienokO2 prináša novinky v ponuke pre malé a stredné spoločnosti ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH