Flashovým reklamám zvoní umieračik. Google ich nahradí formátom HTML5
Už pri predstavovaní prvého iPadu predpovedal Steve Jobs blížiaci sa koniec technológie Flash. A nemýlil sa. Google nedávno oznámil, že na svojej platforme Display Network a Doubleclick Digital Marketing od 30. júna 2016 prestane nahrávať flashové reklamy do AdWords a Doubleclicku. Od 2. januára nasledujúceho roka ukončí zobrazovanie tohto formátu úplne. Oficiálne možno považovať túto skutočnosť za zánik technológie Flash na webe. Istý čas sa však udrží v oblasti videoreklám.
Flash nahradí oveľa efektívnejší a bezpečnejší formát HTML5. Google už stihol pripraviť návod, ako jeho používatelia môžu pretvoriť reklamy vo formáte Flash na HTML5.
Zdroj: plus.google.com
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH