Google zmenil rozloženie reklamy. Na pravej strane ponechal len produktové informácie
Google sa opäť raz rozhodol pre zmenu. Prestal zobrazovať reklamy vpravo vedľa výsledkov vyhľadávania. Na tomto mieste ponechal len reklamy s produktovými informáciami, ostatné rozmiestnil vľavo nahor a dole.
Doposiaľ bolo zvykom, že väčšinu reklamy Google zobrazoval nad prirodzenými výsledkami vyhľadávania a takisto v stĺpci napravo od nich. Najnovšie sa však namiesto troch inzerátov vo vrchnej časti objavujú až štyri inzeráty, ale to len v prípade vysoko komerčných reklám. Ostatné inzeráty sú umiestnené dole na konci vyhľadávania.
Dôvodom tejto zmeny je skutočnosť, že ľudia vo väčšej miere klikajú na reklamy zobrazované hore nad prirodzenými výsledkami vyhľadávania než kdekoľvek inde.
Zdroj: searchengineland.com
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH