Hlásiče dymu budú vo voľnom čase šíriť reklamu. Existujú obavy zo zneužitia dát.
Ako sme vás už informovali, Google má v úmysle poskytovať cielené reklamy pomocou inteligentných chladničiek, termostatov a ďalších zariadení pripojených k internetu. A určite nebude sám.
Internet vecí tak umožní rozšíriť funkcie bežného vybavenia domácností. Tento spôsob využitia však vyvoláva nové obavy o súkromie ľudí, ktorí tieto produkty používajú.Finančná správa podaná Googlom v decembri, ktorú si všimol denník Wall Street Journal minulý týžeňi, opisuje, že spoločnosť má v úmysle poskytovať reklamy v takmer akomkoľvek zariadení podporujúcom pripojenie k internetu.
„Očakávame, že budú pribúdať mobilné zariadenia postupne, ako na trhu bude narastať pomer 'inteligentných' zariadení," uviedol Google v liste adresovanom vedeniu finančného odboru americkej komisie pre cenné papiere a burzy. Toto vyhlásenie bolo súčasťou vysvetlenia, prečo Google nechce zverejniť svoje mobilné výnosy oddelene.
„O niekoľko rokov budeme my a ďalšie spoločnosti napríklad zverejňovať reklamy a ďal ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH