IBM je lídrom v analytike a optimalizácii
Analytická spoločnosť IDC udelila IBM najvyšší počet bodov v oboch kľúčových oblastiach hodnotených v správe "Global MarketScape for Business Analytics IT Consulting and Systems Integration Services". IBM sa umiestnila na prvom mieste v stratégii i v kompetenciách v biznis analytike, čím správa potvrdila vedúce postavenie IBM medzi všetkými hodnotenými konzultačnými spoločnosťami.
Podľa IDC je silnou stránkou IBM vývoj novej generácie nástrojov a metodológií, ako aj marketing a branding analytických služieb a vývoj rastových stratégií. IBM je označená ako spoločnosť, ktorá má "perfektnú kombináciu schopností na to, aby zostala aj naďalej lídrom v tejto oblasti a zároveň má správny mix strategických iniciatív pre ďalšie posilnenie svojej vedúcej pozície v tomto ekosystéme."
Správa ďalej uvádza, že: "IBM je podľa IDC MarketScape celosvetovým lídrom. IBM v praxi stavia na silných kompetenciách v oblasti BAO (Business Analytics and Optimization) stratégií, BI (Business Intelligence) a riad ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH