IBM pomáha firmám na ceste k digitálnemu marketingu
IBM predstavila nové portfólio služieb, vďaka ktorému riaditelia marketingu a IT dokážu naplno rozbehnúť komunikáciu s čoraz náročnejšími zákazníkmi v digitálnom prostredí. Kľúčovú úlohu pritom bude zohrávať oddelenie IBM Interactive disponujúce silným tímom odborníkov na digitálny marketing, ktoré firmy prevedie „digitálnou" transformáciou.
Štúdia IBM z roku 2011, do ktorej sa zapojilo vyše 1700 riaditeľov marketingu a komunikácie, odhalila, že väčšina svetových marketérov si uvedomuje zásadný posun vo vzťahu k zákazníkom, ale necítia sa byť pripravení túto zmenu zvládnuť. Navyše, podľa štúdie až 82 percent marketérov tvrdí, že chcú zvýšiť využitie sociálnych médií počas nasledujúcich troch až piatich rokov, ale len 26 percent sleduje blogy, 42 percent komentáre tretích strán a 48 percent recenzie a pripomienky zákazníkov, aby lepšie odladili marketingové stratégie.
Odpoveďou IBM na tieto potreby je nové potrfólio služieb, ktoré firmám pomôže vybudovať a rozvíjať ich digitálny marketi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH