S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Koniec „kazidiel“? Spotrebiče už musia byť opraviteľné

0
Mnohí z nás s nostalgiou spomínajú na situáciou z nie takej dávnej minulosti, keď bolo možné prakticky každý domáci spotrebič či elektronické zariadenie, a to aj niekoľko rokov staré, odniesť do servisu, kde ho bez problémov opravili. V súčasnosti je čoraz viac elektronických zariadení konštruovaných tak, aby sa dali opraviť len v špecializovaných a autorizovaných servisoch, čo by nemuselo prekážať, keby aj cena za opravu nebola „špecializovaná“, takže vo väčšine prípadov sa viac vyplatí kúpiť si nový produkt. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Z pohľadu výrobcov to, samozrejme, má logiku. Trh ich núti, aby svoje produkty predávali za čo najnižšiu cenu, pretože to je jedno z hlavných kritérií, podľa ktorých sa zákazníci rozhodujú. Na druhej strane však nemajú motiváciu, aby sa snažili dosiahnuť aj čo najnižšiu cenu pozáručných opráv. Vtedy už o zákazníka bojovať nemusia. Ak sa výrobca „postará“, aby sa jeho produkty dali opraviť len v autorizovaných servisoch, má istotu, že napríkl ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať