Koniec „kazidiel“? Spotrebiče už musia byť opraviteľné
Mnohí z nás s nostalgiou spomínajú na situáciou z nie takej dávnej minulosti, keď bolo možné prakticky každý domáci spotrebič či elektronické zariadenie, a to aj niekoľko rokov staré, odniesť do servisu, kde ho bez problémov opravili.
V súčasnosti je čoraz viac elektronických zariadení konštruovaných tak, aby sa dali opraviť len v špecializovaných a autorizovaných servisoch, čo by nemuselo prekážať, keby aj cena za opravu nebola „špecializovaná“, takže vo väčšine prípadov sa viac vyplatí kúpiť si nový produkt.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Z pohľadu výrobcov to, samozrejme, má logiku. Trh ich núti, aby svoje produkty predávali za čo najnižšiu cenu, pretože to je jedno z hlavných kritérií, podľa ktorých sa zákazníci rozhodujú. Na druhej strane však nemajú motiváciu, aby sa snažili dosiahnuť aj čo najnižšiu cenu pozáručných opráv. Vtedy už o zákazníka bojovať nemusia. Ak sa výrobca „postará“, aby sa jeho produkty dali opraviť len v autorizovaných servisoch, má istotu, že napríkl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH