Microsoft kúpil fyzikálnu firmu Havok
Microsoft práve ohlásil odkúpenie Havoku, firmy, ktorá pomohla rozšíriť fyziku v hrách. Firma však nebola samostatná, ale doteraz ju vlastnil Intel. Tam firma nemala veľké uplatnenie, a tak presun bol aj vhodný. Microsoft ju môže lepšie využiť a viac podporovať.
Špeciálne ju využije na prepojenie s DX12, fyzika sa bude hodiť do Azure cloudu a aj do vývojových nástrojov. Okrem toho sa však pre firmu veľa nemení a svoje nástroje bude ponúkať ďalej na licencie ako doteraz. Majú enginy na fyziku, deštrukciu, špeciálne efekty, šaty, AI, ale aj animačné štúdio a vision engine.Havok engine uvidíme v akcii napríklad pri Crackdowne 3, kde je fyzika dohnaná do extrému, a to vďaka cloudu, ktorý bude počítať deštrukciu aj celého mesta. Ako to nakoniec dopadne, uvidíme budúci rok.Havok z aktuálne prichádzajúcich titulov používajú napríklad aj:• Star Wars Battlefront - Electronic Arts• Dark Souls III - BANDAI NAMCO Entertainment• Fallout 4 - Bethesda Softworks• Halo 5: Guardians - Microsof ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH