Moderný finančný trh vyžaduje dôkladné poznanie zákazníka
Finančný sektor vstúpil do novej éry, ktorá bude znamenať ešte výraznejší boj o zákazníka. Okrem tradičných bankových inštitúcií totiž vstupujú do hry aj FinTech spoločnosti, ktoré svojimi pokročilými technológiami môžu zmeniť rozloženie síl na trhu. Kľúčom k úspechu sa preto stáva dôkladné poznanie zákazníka.
„Banky by sa mali proaktívne zamerať na svoju digitálnu transformáciu. Vďaka doteraz uzavretému a silne regulovanému bankovému ekosystému stáli finančné služby zatiaľ mimo hlavný prúd inovatívnych digitálnych služieb, ponúkaných rýchlo rastúcim e-commerce a fintech sektorom. To sa však rýchlo mení,“ vysvetľuje Michal Kopanič, partner spoločnosti Deloitte na oddelení consultingu.
Zastúpenie digitálnych a mobilných kanálov pritom rýchlo rastie. Pritom však platí, že viac ako 11 miliónov klientov v strednej a východnej Európe naďalej využíva služby pobočiek či internetového bankovníctva, a to aj napriek vysokej penetrácii internetu a smart telefónov. Práve prostredníctvom najnovší ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH