Nadmerná regulácia brzdí moderných spotrebiteľov
Vznikajúci Inštitút moderného spotrebiteľa bude zastupovať hlas zákazníkov využívajúcich pokrokové technológie v každodennom živote. S týmto zámerom združí vybraných odborníkov a prinesie konštruktívne návrhy ako inšpiráciu pre štát. Práve rozmach inovatívnych služieb predstavuje výzvu, ako modernizovať súčasnú legislatívu v prospech všetkých.
Uvedenie Inštitútu moderného spotrebiteľa prichádza ako reakcia na citeľný spoločenský dopyt po novom druhu inovatívnych služieb. „Aktuálne pripravujeme otvorenie viacerých dôležitých tém. Súvisieť budú určite aj so zdieľanou ekonomikou, digitálnymi službami a inovatívnymi “smart“ riešeniami – či už hovoríme o ich vplyve na zamestnanosť alebo celkovom prínose pre spoločenský rozvoj krajiny,“ vysvetľuje riaditeľ Inštitút moderného spotrebiteľa Michal Kardoš.
Inovatívne služby si získavajú čoraz väčšiu priazeň vďaka nástupu novej pracovne aktívnej generácie. Niektorú zo služieb zdieľanej ekonomiky využilo 27 % spotrebiteľov v EÚ vo veku 25 a 39 ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH