S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Vzostup umelých influencerov. Na sociálnych sieťach sa množia syntetické postavy

0
Zdá sa, že celebrity budúcnosti budú navrhnuté algoritmom od nuly. Rovnako ako Lil Miquela, umelá Beyoncé, ktorá má na Instagrame 1,6 milióna nasledovateľov. Robí modelku pre značky Prada a Calvin Klein, jej prvý singel vyšiel minulý rok a má sponzorské zmluvy so spoločnosťami ako Samsung. No syntetické hviezdy nie sú úplná novinka. Virtuálna japonská popová hviezda Hatsune Miku debutovala v roku 2007 a stále vystupuje na štadiónoch po celom svete. Vyzerá to tak, že umelé celebrity sa stávajú veľkým biznisom. Spoločnosť Brud, ktorá stojí za Lil Miquela, má hodnotu 125 miliónov dolárov. Dokonca investor Betaworks spustil akcelerátor Synthetic Camp, určený na podporu takýchto spoločností a investovanie do nich. Syntetické hviezdy sú protipólom sebeckých a neochotných celebrít. Nedržia trendovú diétu, ktorá si vyžaduje drahé a ťažko dostupné potraviny. Nikdy sa neunavia, neprepadnú alkoholu a drogám a ich policajné fotografie sa nestanú virálnymi na internete. A ponúka sa tu aj ďalšia ... Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články
umela inteligencia AI internet erb online Digital dáta

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať