S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Naučte sa vyvíjať Android aplikácie – animácia

0
Animácia umožňuje meniť grafický objekt konkrétne parametre vykresľovania, napríklad veľkosť, farbu, priehľadnosť, umiestnenie, orientáciu a podobne. Zmeny sa vykonávajú dynamicky, postupne v závislosti od času. Android poskytuje niekoľko rôznych metód animácie implementované ako triedy Metódy klasickej animácie Prakticky od prvých verzií API Android podporuje jednoduché animácie TransitionDrawable - animácia prechodu medzi dvoma zobrazeniami. Realizuje sa postupným stmievaním prvého a postupným rozjasňovaním druhého zobrazenia. AnimationDrawable – animácia pomocou rýchleho zobrazovania série obrázkov TweenAnimation – vytváranie animácie zmenou parametrov zobrazenia Príklad TransitionDrawable animácie V príklade využijeme rovnaké objekty ako v príklade na vykresľovanie základných grafických  tvarov, teda dva obdĺžniky definované v XML súboroch rect1.xml a rect2.xml umiestnených v zložke drawable. Uvádzame len obsah definičného súboru prvého obdĺžnika, druhý sa líši len farbou pl ... Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
Vývoj Android Android aplikácia Android Studio

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať