Novinky v účtovníctve a mzdách po 1.1.2012. Budete pripravení?
Od 1. januára 2012 vstupuje v platnosť viacero legislatívnych noviniek. Jednou z tých, ktorá ovplyvní podnikanie stoviek živnostníkov a firiem je aj povinnosť predaja cez fiskalizované registračné pokladnice, cez ktoré je nutné evidovať úhrady faktúr v hotovosti. Aj v mzdách zamestnancov a ich výpočtu dochádza od nového roka k viacerých úpravám. Zatiaľ, čo niektorí používatelia účtovných programov si budú musieť na zmeny počkať alebo si ich upraviť sami, používateľom programov ALFA, OLYMP a OMEGA stačí, ak si po 1.1.2012 stiahnu novú verziu. V nových verziách účtovných programov ALFA 18.00 a OMEGA 15.00 sa používatelia môžu tešiť na podporu viacerých fiškálnych registračných pokladníc od firmy Elcom a Varos. Ďalšou významnou novinkou je podpora elektronického doručovania daňových priznaní a výkazov (DPMV, DPH, DPFO, DPPO) na daňové úrady. Táto legislatívna zmena pre platiteľov DPH, pôvodne platná od 1.1.2012 bola nakoniec v decembri odsunutá a začne platiť až od 1.4.2012, no programy ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH