PR: Bojujete so záplavou papierov? Ušetrite s elektronickou kanceláriou
Dokumenty akéhoľvek obsahu sú súčasťou každej pracovnej činnosti. Každý deň sa okolo nás hromadia nové dokumenty, ktorým je potrebné venovať náležitú pozornosť. Dokumenty ako napríklad faktúry, sú neoddeliteľnou súčasťou každej väčšej alebo menšej spoločnosti. Pre uchovávanie týchto dokumentov bol donedávna v platnosti zákon o dani z pridanej hodnoty, ktorý podľa § 76 umožňoval uchovávanie prijatých a vyhotovených faktúr iba v pôvodnej forme, v akej boli dokumenty poslané alebo sprístupnené. Toto nariadenie v konečnom dôsledku generovalo stále väčšie množstvo papierov, a s tým spojené nemalé náklady na tlač, úložný priestor, logistiku, správu a skartáciu papierových dokumentov. Úprava zákona, ktorá nadobudla platnosť začiatkom minulého roka, umožňuje uchovávať aj papierovo prijaté/odoslané faktúry iba v elektronickej forme a znížiť tak náklady spojené s papierom. Je však systém, v ktorom je uložený jediný váš originál faktúry, dostatočne stabilný a bezpeč ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH