Prečo televízory zlacneli? Lebo smart TV vás sleduje a zarába tak ďalšie peniaze
Ceny televízorov za posledných päť rokov dramaticky klesli. Zapríčinili to nižšie ceny LCD, intenzívnejšia konkurencia, ale aj nové spôsoby, ako dosiahnuť zisk od spotrebiteľov po začlenení TV do našich domovov. Rozmenené na drobné to znamená, že sa na vás vyvalí viac reklám prostredníctvom známych filmových a televíznych kanálov na inteligentných televízoroch.
Tieto kanály sa delia o príjmy z reklám s výrobcami, ako sú Samsung či LG. A profitujú aj z toho, že predávajú vaše údaje o histórii pozerania tvorcom programov a marketérom. Výrobcovia monitorovali správanie sa divákov cez smart TV už niekoľko rokov, ale až od roku 2017 začali spotrebitelia kupovať smart prístroje, ktoré nepotrebujú streamovacie zariadenia ako Roku či Fire Stick, aby ponúkli online zábavu od Netflixu či Hulu.
Prakticky všetky televízory, ktoré sa dnes predávajú, sú inteligentné televízory, hovorí Steve Koenig z americkej Consumer Technology Association. Umožňujú teda výrobcom zarábať peniaze, len čo sa dost ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH