Prieskum: Za najdôveryhodnejšie považujeme reklamy v televízii
Slováci považujú za najdôveryhodnejšie reklamy v televízii, dôveruje im až 47 % ľudí. Ako ďalej vyplýva z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra GfK na vzorke dvetisíc respondentov, reklame v novinách a časopisoch verí 38 % opýtaných. Internet skončil na treťom mieste s 28 percentami. "Televízna reklama je vo všeobecnosti vnímaná ako otravná, teda vyskytuje sa príliš často a v nevhodných momentoch, avšak na druhej strane je považovaná za zábavnú a je zdrojom rozhovorov," skonštatovala Media Sector Leader agentúry GfK Tatiana Böhmerová.
Spomedzi reklám v televízii, rádiu, na internete alebo v mobile je reklama v časopisoch vnímaná najviac sústredene, teda ľudia si ju všímajú najpozornejšie. Reklamu v novinách si zase podľa výsledkov prieskumu najviac ľudia spájajú s ponukou užitočných informácií o dobrej kúpe. Najväčší vplyv na konečné rozhodnutie pri nákupe má však odporúčanie známych a internet.
Noviny majú na ľudí najsilnejší vplyv v oblasti financií, športu a potravín. "Pre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH