Prieskum trhu: Hitom minulého roka boli inteligentné televízory
Televízory idú v Českej republike stále na odbyt. V druhej polovici minulého roka si novú obrazovku do domácnosti kúpila štvrtina Čechov. Najväčšiu popularitu zaznamenali "chytré televízie" - tzv. Smart TV, po ktorých siahlo 82% spotrebiteľov. Pre viac ako polovicu z nich motivoval ku kúpe Smart TV rýchly prístup k informáciám na internete (66%), tretinu spotrebiteľov zaujala možnosť sledovať videá a filmy v online videopožičovniach (36%), alebo prostredníctvom YouTube (36%). Vyplynulo to z decembrového prieskumu LG Electronics CZ medzi 626 respondentmi.
"Spotrebitelia postupne objavujú výhody, ktoré im televízory s funkciou Smart TV v každodennom živote prinášajú. Sledovať programy a videá online, zdieľať svoje fotografie alebo byť v neustálom kontakte s priateľmi a blízkymi sú len niektoré z nich. Pre spoločnosť LG je Smart TV oblasť, do ktorej chce investovať aj v budúcnosti, aby svojim zákazníkom priniesla nielen výbornú kvalitu obrazu, ale aj jedinečné interaktívne zážitky ", uvád ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH