Reklamná kampaň ukazuje nové hodinky v úlohe nenahraditeľných partnerov pre život dvojčiat, ktoré sa stretli v 25 rokoch
Spoločnosť Samsung predstavila novú reklamnú kampaň s názvom „Another Me" znázorňujúcu, ako unikátne inteligentné hodinky Samsung Gear 2 a Gear Fit uľahčujú každodennú komunikáciu. Kampaň zahŕňa on-line a mobilné videá, ktoré ukazujú skutočný príbeh Samanthy Futerman a Anais Bordier, jednovaječných dvojčiat - sestier, ktoré boli oddelené po narodení a nedávno sa prvýkrát stretli.
„Dnes je vďaka technológiám jednoduchšie než kedykoľvek predtým zoznámiť sa s novými ľuďmi, udržiavať priateľstvo na diaľku, alebo znovu nadviazať pretrhnuté vzťahy s dávnymi priateľmi či rodinnými príslušníkmi," povedala Younghee Lee, výkonná viceprezidentka globálneho marketingu, IT a mobilnej divízie spoločnosti Samsung. „Naša nová kampaň zdôrazňuje úlohu hodiniek Gear 2 a Gear Fit v podpore hlavných cieľov spoločnosti Samsung: zlepšovať každodennú komunikáciu a poskytovať mobilné pripojenie vynikajúcej kvality."
Kampaň Another Me opisuje úžasný príbeh, v ktorom sila modernej technológie pomohla dvom sestrá ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH