Smartfón v biznise: Externá komunikácia cez sociálne siete
Stále viac ľudí sa prihlasuje k účtom na sociálnych sieťach cez smartfóny. Platí to rovnako pre firemných aj súkromných používateľov, hoci dochádza k čoraz väčšiemu prieniku týchto dvoch množín používateľov vzhľadom na prelínanie sa osobného života s pracovným.
Všadeprítomný fenomén sociálnych sietí má vo vzťahu k biznisu dve roviny. Prvá z nich je nadväzovanie a udržiavanie kontaktov a druhá je propagácia produktov a služieb. Smartfóny sú najväčším akcelerátorom sociálnych sietí, pretože umožňujú okamžite zdieľať informácie, dojmy vrátane fotografií a videa a takisto umožňujú okamžite reagovať na relevantné informácie. Všetky sociálne siete ponúkajú svoje aplikácie minimálne pre dve najrozšírenejšie platformy – Android a iOS
Podľa výsledkov nezávislých prieskumov (Gartner, Renegade...) smerovaných do sféry biznisu viac než 85 percent manažérov a podnikateľov v súčasnosti využíva sociálne médiá pri realizácii obchodných rozhodnutí. Percentuálne sú biznismeni na sociálnych sieťach zai ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH