Techfest 2017: Dojmy z umelej inteligencie
Využitie moderných fenoménov, ako sú multimédiá, sociálne siete či umelá inteligencia, v marketingovej komunikácii boli témou konferencie TechFest 2017.
Jednodňový festival, ktorý pripravila spoločnosť Asbis, sa konal v Bratislave. Okrem prednášok a ukážok sekcie Technology sa mohli návštevníci inšpirovať úspešnými projektmi, ktorých riešenia sa už osvedčili v praxi. Zaujali nielen klientske zariadenia pre biznis, ale aj nabité herné stroje od HP, Lenova, Asusu, Dellu, ale aj tandem Samsung Galaxy S8 s dokovacou stanicou Samsung DeX či interaktívna tabuľa na efektívnu komunikáciu Cisco Spark board.
Po registrácii čakali návštevníkov najhorúcejšie technické vymoženosti. Samozrejme, nemohla medzi nimi chýbať ponuka virtuálnej reality, o ktorej testovanie je vždy veľký záujem, ale upútali aj najnovšie hry na špičkových monitoroch s rozlíšením 3440 × 1440 či možnosť obzrieť nové BMW i8.
Hneď na začiatok predstavil Peter Laco, obchodný riaditeľ IBM, víziu spoločnosti o umelej inteligen ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH