Tipy, triky a návody: Ako si poradiť s neželaným automatickým ukladaním v balíku Office 365
Pokiaľ používate kancelársky balík Microsoft Office 365, zrejme ste si všimli, že v prípade využívania jeho plnej sily a ukladania súborov na OneDrive alebo na SharePoint server dochádza k aktivácii jeho funkcie automatického ukladania. Tá je reprezentovaná rovnomenným bežcom na ľavej hornej hrane okna, pričom funkcia je v produkte prítomná od augusta minulého roka.
Pre niektorých používateľov tento krok znamená výrazné narušenie základných princípov práce s produktom. Mnoho ľudí bolo napríklad zvyknutých na to, že môžu ľubovoľný dokument otvoriť, vykonať nejaké zmeny, a ak sa im nepáčia, skrátka dokument zavrú bez uloženia. Alternatívou bolo, že dokument otvorili, vykonali zmeny a následne ich uložili pod novým názvom, vytvoriac si tak novú kópiu bez alternácie pôvodného dokumentu. S aktivovanou funkciou automatického ukladania tieto kroky už nie sú možné, pretože zmeny, ktoré používateľ vykonáva, sa postupne automaticky a bez jeho vedomia ukladajú do originálnej verzie dokumentu (ne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH